Τετάρτη 20 Μαΐου 2020

Θυμός ενα παρεξηγημένο συναίσθημα






           1. Χαλαρώνω… παίρνω 3 αργές και βαθιές αναπνοές.
paidia-goneis-diaxeirisi-thymoy-icon92. Μετράω αντίστροφα από το 10 προς το 1. Συγκεντρώνομαι στους αριθμούς για να ξεχάσω λίγο το πρόβλημα
paidia-goneis-diaxeirisi-thymoy-icon93. Λέω στον εαυτό μου «Ηρεμώ και όλα θα πάνε καλά, με καθαρό μυαλό θα βρω τη λύση».
paidia-goneis-diaxeirisi-thymoy-icon94. Προσπαθώ να γελάσω, το χιούμορ βοηθάει.
paidia-goneis-diaxeirisi-thymoy-icon95. Σκέφτομαι μια όμορφη εικόνα, αφήνω το μυαλό μου να ταξιδέψει σε ένα μέρος που μου αρέσει πολύ.
paidia-goneis-diaxeirisi-thymoy-icon96. Πηγαίνω μια βόλτα. Το περπάτημα και ο καθαρός αέρας θα με βοηθήσουν να χαλαρώσω.
paidia-goneis-diaxeirisi-thymoy-icon97. Ακούω την αγαπημένη μου μουσική και αν θέλω χορεύω.
paidia-goneis-diaxeirisi-thymoy-icon98. Ζωγραφίζω και αφήνω την ένταση να φύγει.
paidia-goneis-diaxeirisi-thymoy-icon99. Κάθομαι σε ένα μέρος που μου αρέσει και σκέφτομαι ήρεμα.
paidia-goneis-diaxeirisi-thymoy-icon910. Συζητώ με κάποιον που με ακούει (γονέα, δάσκαλο, φίλο)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.